Popular Posts

Monday 20 June 2011

KRIM HERBANIKA BARUT

Bagi kelahiran normal guna krim herbanika barut pada hari ke-4 sehingga 44 hari(disyorkan selam 60 hari) dan bagi kelahiran secara pembedahan,guna krim herbanika barut pada hari ke 15 sehingga 44 hari(disyorkan selama 60 hari):

  1. Selepas sapuan minyak herbanika ke bahagian perut serta pinggang,sapu rata krim herbanika barut di perut,ari ari,pinggang,pinggul serta atas peha.
  2. Gunakan strap on binder(bengkung moden yang mudah didapati di farmasi)atau bengkung tradisional(jenis kain barut)dengan kemas,kejab dan rapi.
  3. Pastikan kain barut atau bengkung dari paras bawah payudara sehingga melepasi atas peha bagi mendapatkan bentuk badan yang ramping,tidak kembang,kemas dan mantap.
  4. Gunakan bengkung dari waktu pagi sehingga lewat petang.
  5. sapukan semua seperti diatas dan gunakan bengkung semalaman.
Sangat berkesan untuk mengatasi perut lembik,buncit,menggeleber,kembang dan kendur.Ia membantu mengempiskan serta mengejabkan perut,merampingkan pinggang,mengatasi jaluran serta parut pada kulit dan mengecutkan rahim secara luaran dengan membantu melancarkan peralihan nifas serta darah busuk dari saluran rahim.Ia juga dapat mengatasi pembengkakan luaran anggota badan.

Harga untuk krim barut herbanika adalah rm55.Hubungi nabil hair salon di talian 012 5709288/012 5473004.

No comments:

Post a Comment